söndag 13 oktober 2013

Sunday morning coming down

Gårdagskvällen ja. Inte helt enligt planerna, men inte hel misslyckad för det.

Åkte till stallet på eftermiddagen som planerat och umgicks en stund med Sandra. Vi fixade oss färdiga för kvällen och gick sen för att ta in hästarna och fodra dem. Vid sjutiden var vi i startgroparna för att kvällen kunde börja så vi styrde mot Karis och besökte Nina och Anton en sväng vartefter vi gav oss ut för att kika runt i byn. Då det inte fortfarande kommit någon klarhet om någonting vid nio hade all feeling runnit ut i sanden så det gavs upp och vi körde till Grundsjö. Det var skrämmande likt att kvällen skulle sluta där, men det bestämde jag mig att jag inte gick med på.

Det slutade med att jag körde till Jessy var hon och Tessi firade Jarmo som råkade fylla 20 år. Vi umgicks och skrattade oss igenom hela kvällen, och så bar det av mot NoX. Jag var i valet och kvalet om jag skulle följa med ut, men bestämde mig sedan att det kanske var bäst att lämna kvällen där och styra tillbaka hem för att vara någorlunda levande idag.

Och levande är jag. Väntar nu på att höra av Sandra att de kommit hem så jag kan åka till stallet.
Ha det bra tills det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar