onsdag 16 oktober 2013

Stalldag de luxe

Oj vad vi har rännt runt idag i det vackra vädret! Vi åkte med Sandra och Anna till stallet var Jonatan och Sindi nu bor (wow vilket ställe!) och Anna red Sindi där.
Efter detta stannade vi till i stallet i Täkter och fixade allt färdigt där innan vi åkte hem var hästarna fick lunchhö.

Nu styrde vi nosen mot Karis för att handla och hämta ut våra biljetter till HIHS imorgon. Vetni hur jag längtar efter att få åka bort en tid och inte bry mig om något! Nu kommer ju Lappträskresan och på söndag åker jag en vecka till Sverige med alla fina agrologer. Nice!

Då vi kom hem från KAris hämtade jag upp Stormisen och så longerade vi en väldigt trött ponny. Gårdagen tog nog musten ur stackarn, så idag fick han springa lite ledigt och imorgon får han ha siesta hela dagen. Stackars lilla tröttis <3

Nu väntar en träff med en gammal vän, och efter det vet jag inte. Kanske Kårken med Majava och Marcus? Ingen aning. Kvällen får leda mig dit den vill och jag följer glatt efter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar