onsdag 26 februari 2014

Vart gick solen?

Dumma sol som gick och gömde sig direkt som man stack nosen utanför dörren typ. Usch för bedrägerifulla solar. Eller nåt ditåt. 
Sitter is kolan och försöker vara aktiv med några uppgifter tillsammans med Carina medan jag väntar att klockan blir 15 så att jag kan gå och träffa minhandledare. Jag är nog lite småorolig över feedbacken jag kommer få. Nåja, det lär väl bära eller brista. 

Jag är fortfarande täppt till tusen, så störande då det blir så mycket svårare att koncentrera sig. Usch vad gnälligt det blev här, fy för det. Efter skolan och mötet med handledaren styr jag till stallet. Har lite dåligt samvetet över att jag inte igår gjorde några stallsysslor, och kommer inte hinna idag heller hjälpa till med mockning och dylikt. Men imorgon är en ny dag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar