fredag 28 februari 2014

Fredagsquiz

Hej alla söta, hoppas ni haft en bra start på veckoslutet!

Själv åkte jag till stallet vid 13 och började det sedvanliga stallarbetet. Vi har också flyttat Pale till ett manegstall idag och ganska mycket av tiden gick åt till att packa och förbereda. Dock spurtade Stormis på i hagen för brinnkära livet och motionerade sig själv, så han lär väl inte förgås av en extra ledig dag. 

Då Pale stod i sin nya box åkte jag via butiken och upp till Nina och Anton för fredagskaffe och catching up. Snälla Anton fixade ny ringsignal till min telefon då undertecknad är ungefär lika teknisk som en höna, tack för det! Nu spelar en skön låt av Rhett Atkins då någon vill mig nåt, nice!
Vi spelade ett quiz-spel också, ett väldans allmänbildande sådant. Ibland kunde vi dock känna oss väldigt korkade då vi inte kom fram till de mest självklara svar.. ;)
Vi planerade också in en Ghost Adventures-maraton på måndag om jag inte har jobb. Spännande och framförallt chill att sitta en hel kväll framför ett av favoritprogramen, laddade med pizza, cupcakes och en öl eller två. Can't wait :)

Nej, nu kallar John Blund så att man orkar stiga upp pigg och glad imorgon och åka till Fagerdal för nya äventyr. Sometimes I just can't help it, I love my life!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar