onsdag 12 februari 2014

Back in Atrium

Hej på er! Här sitter vi nu igen i Atrium och slipar på texter om finnhästen som soldathäst i kriget. Efter det blir det lite färghistoria och filosofering kring en eventuell nionde färg, nämligen black.

Jag blev väldigt positivt inställd till hennafärgen igår, mitt hår har aldrig varit mjukare och glansigare och färgen är ju underbart naturlig. Jag var lite rädd att min gamla röda färg skulle clasha eller inte tcäkas med hennan, men det blev hur bra somhelst. Det var aningen svårare att applicera i håret då det hade konsistensen av lera, men resultatet är desto bättre.
Kan verkligen rekommendera att färga med henna och tackar Malin som introducerade mig till denna produkt :)

Efter skolan blir det stall idag, på kvällen säkert lite mera examensarbete, men det är skönt då det rullar på i en ordentlig flow.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar