söndag 23 februari 2014

Gårdagen

Igår firade vi altså att Shide fyllde 25. Vi började i Ekenäs bowlinghall var vi hade två banor reserverade. Och vetni? Jag är verkligen urkass på bowling! Inte bara lite dålig, utan ganska värdelös. Det att jag totalmissförstod Malins tips om hur jag skulle hålla klotet och tänke dra lillfingret ur led gjorde inte saken bättre. Dock jäkligt mycket roligare :D Även om det uppstod en viss kunskapsbrist så var det väldigt kul och jag hoppas att det inte är allt för länge tills nästa bowlingtillfälle.

Efter att vi bowlat en timme hoppade vi i bilarna och styrde mot fritidsbostaden var vi skulle fortsätta kvällen. Jag var kusk och körde snällt efter för att inse att festplatsen ligger ganska nära Hummeldal, ett ställe var vi ridit med Sandra förut. Väl framme efter rundturen i villan samlade vi oss runt bordet och pratade strunt. 

Det var en lyckad kväll, som vanligt, och jag kunde glatt krypa ner under mitt täcke och kolla ett avsnitt med Keeping up appearance då jag kört hem alla små vänner som åkte hem med mig. Det att väckarklockan ringde väldigt få timmar senare var jag lyckligt ovetande om :)


Ljussvärd är kul


Är man kusk får man dricka en riktigt god öl



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar