söndag 23 februari 2014

Tillbaka i skolan

Godmorgon på er alla fina! Tillbaka i skolan måndagen till ära, sitter här tryggt inbakad mellan Lottus och Ida :)
Vi har lektion endast till 10, känns lite dumt att åka till Ekenäs för en och en halv timme, men jag tänker vara ledig imorgon och ville inte missa två dagar i sträck.

Efter skolan och den sedvanliga butiksresan med Lottus drar jag till stallet och fixar allt klart där. Med allt klart skall Stormis aktiveras, jag känner för att tömköra ut med honom i skogen, vi får se om jag känner samma i eftermiddag.

En lite mindre kul grej är att jag nog är påväg att bli sjuk. Igår på kvällen hade jag illa i halsen, imorse var det lite värre plus att jag har riktigt ont i lederna. Dåliga och onda leder lever jag med varje dag, men att halta fram för att höftleden går i baklås, att inte kunna skriva för att handleden går i baklås och att ha en svidande känsla kontinuerligt i fingrarna? Det är lite småtråkigt :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar