torsdag 6 februari 2014

Depp, vinterolympiad och en lite bättre kväll

Hej alla söta från ett halvmulet Ekenäs.
Usch vilken jäkla dålig dag jag hade igår. Fy fan. Det är hiskeligt länge sedan jag haft en så deppig dag, men igår var nog pain. Och en djup sådan.
Så jäkla nere, bitter, inåtvänd, arg och trött på hela skiten. Murr.

På kvällen var det Vinterolympiad med alla grenar som det innebär. Tuffare som vi är så tog Skuffis hem segern, inte illa.
Mitt humör steg en aning längs kvällen och var faktist helt ok mot slutet. Vi spenderade kvällen i Kårken i gott sällskap och vid 02 tassade jag hem till Carina för att sova och stiga upp pigg och glad på morgonen. 04.14 ringde min telefon. Det var en av mina kära löasskamrater som irrat bort sig i internatet, snäll som jag är tassade jag ut i kylan i yllesockor, sökte rätt på den borttappade lilla Skuffaren (och Svartåbon på köpet) och ledde honom rätt.

08.30 var det en liten grupp småtrötta studeranden som bänkat sig i klassen för att insupa visdom om Småskaligt företagande och nu har vi fixat på slutarbetena sen lunch med Lottus.
Kommer snart att packa ihop mina grejer, hoppa i bilen och styra mot stallet. Senare är det promenad med Malin och efter det skall jag sova en riktigt lång natt i min egen säng.
Imorgon är det Småskaligt företagande på förmiddagen och efter det stallet.
Lördagen blir stalldag och på kvällen Thorsborg med det gamla goda Svartågänget.
På söndag är det Apassionata, så det kommer bli ett bra veckoslut :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar