tisdag 18 februari 2014

Eastbound and down

Godmorgon på er!

Här sitter jag med min vitaminshot och magnesiumtillskott, det känns som om jag inte äter nåt annat än tillskott av olika slag. Eller nja, vitaminshotten är bra men magnesiumet har jag lite förutfattade känslor emot. Mamma fick mig övertalad att börja äta det då jag lider av flera sendrag dagligen. Så här långt märker jag ingen skillnad, men kanske det kommer.

Gårdagen blev en lugn stallsdag och hemmakväll, även om det egentligen var planerat sedan långt tillbaka att vi skulle bege oss till Circus på STK och se Veronica Maggio. Vi var i tid med att beställa biljetter trodde vi men där drog vi en nitlott :P

Nu skall jag plocka ihop min dator och all min litteratur, packa mig i bilen och styra österut. En snabbvisit hos Rony och Maria för att kika på examensarbetet och filosofera lite kring Jolanda. Det skall bli skönt att slippa bort ett tag, även om det bara är för en dag. Jag gillar min vardag här hemma, men ibland är det kul att göra såna här små resor :)
Anyway så kommer jag tillbaka imorgon, får se om jag hinner till stallet, kanske kanske inte :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar