söndag 20 oktober 2013

Skön minisemester

Kom igår hem efter en superskön och välbehövlig hermoloma i östra nyland. Kära återseenden med östnyländska delen av familjen och efterlängtat besök hos Henrika i Harsböle. Vi har gjort massvis med skoj och umgåtts. Det är länge sedan jag senast var österut, och kommer verkligen att skärpa mig. Saken är bara den att jag älskar stället, rent och ärligt.


Cupcakeverkstad med bebisarna


Mästerverk


Småtippor


Griseknoa, Taisto och Toivo


Stolt ponnyryttare

Diana


Jolanda

Igår påkvällen tappade vi bort oss till Club 18 var vi dansade och levde livet som om det var sista dagen och ikväll rullar en busslast full med de bästa av agrologer mot en vecka i Sverige. It's getting better, slowly but surely.

Var en sväng till stallet idag och förde dit Ett lite tjockare täcke till min prins och umgicks en stund med Sandra. Sandra red ut Stormisen och jag hängde med på cykel. Supersnäll som hon är tränar hon honom under min Sverigevecka, oerhört stor tack. Allt detta skulle inte gå utan dig :)

För övrigt håller jag på att bli sjuk. Onödigt. Möhh.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar