onsdag 23 oktober 2013

I am still alive

Hej på er alla söta, Skuffishälsningar från vårt västra grannland :)

Hit är allt bra och vi lever studieliv extraordinär! Såhär långt har vi besökt Volvofabriken och Munktellmuseet i Eskilstuna, Tornumfabriken i Kvänum och så har vi gjort en massa gårdsbesök. Nu sitter vi på bussen påväg mot Jönköping och nattlivet där. Grundandet i äkta Skuffisanda är i full gång och humöret på topp. Set sail with Captain Morgan, though we'll never leave dry land!

Imorgon är vi hela dagen på Elmiamässan, temat för detta år är djur och inomgård.
Det blev ett kort inlägg, men ni ser ju att jag lever :) Nu lämnar jag aivot narikkaan tillsammans med alla onödiga tankar och så drar jag totalt ut i dimman. För att jag vill. För att jag kan. För jag tycker att jag är värd det.

Puss och hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar