tisdag 8 oktober 2013

Chill på hög nivå

Åkade och träffade honom med Malin som moraliskt stöd (litar inte ett dugg på honom mera och vill inte åka ensam) och ville veta varför han gjort som han gjort med mina saker och hur han tänker gottgöra det han gjort. SUCK är det enda jag kommer på. Orkar inte dra hela historien här nu för jag är så förbannad, men kan ju nämna det att efter hans uträkningar (kontoutdrag finns att se om jag inte tror honom, det ni!) är jag skyldig honom 377,70€. Inte 377,65.. Gud nåde om jag råkar missa 5 cent! Jag orkar inte något annat än skratta åt detta poor excuse for a man mera.. Suck.

Resten av kvällen var dock mycket trevligare. Åkte hem till Malin efter Ekenäsäventyret och kort där efter dök Tessi och Jessy upp för en riktigt tjejkväll med massor av chill, skratt och det sedvanliga struntpratet. Det var en riktigt lyckad kväll om man räknar bort att jag hade sönder en plastkula som satt fast i en persienn (har tidigare redan demolerat två av hennes askkoppar..ehheh) och att Malins katt misstog Jessys skor för en festmåltid :D

Imorgon är det stallet och senare eventuellt en tripp in i Ekenäs dimma, hur skönt är inte det?

Now I see your true colors and I'm starting to thank my lucky star.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar