tisdag 29 oktober 2013

Feeling good!

Hej på er!

Dagen har rullat på lika sorglöst som igår, och jag gillar det. Stormisen hade ledigt idag så jag har inte varit till stallet. Imorgon skall vi till Täkter med Sandra så då finns det tid för myspys med min fina man.

Idag har vi varit till Agri med mamma, känslan då man stiger in genom dörren och det första som händer är att man får en kram. Då vet man att man gjort någonting rätt :) Efter det fixade mamma fisksoppa och så kom mommo på middag, kul :)

Lite efter 17 ringde Malin, så jag hoppade i bilen och styrde upp till byn för vår Lojoresa. Vi hade en så mysig kväll med massor av tjejsnack och klädprovning. Jag är väldigt nöjd med mina fynd. Förutom några baslinnen och tröjor hittade jag också världens finaste klänning till Skuffis julfest och den coolaste korta skinnjackan till kommande helger ;) Hur fint är det inte med mun vita paljett-topp med en kort-kort mc-jacka ovanpå? Me likey. Köpte också lite smink och andra basgrejer.
Då vi kom hem drack vi kaffe på Malins soffa och fortsatte med tjejsnacket samtidigt som Gordon Ramsey underhöll oss med Kitchen Nightmares. Kvällen var alltså en riktig tiopoängare.

Jag älskar min starka, nyfunna livsglädje. Jag kan knappt vänta på att få upptäcka alla nya utmaningar, att få träffa nya underbara människor och att få veta vad som står bakom nästa hörn. Jag skulle inte vara där jag är idag utan alla fina, oersättliga människor irunt mig. Ni vet vem ni är, ge er själva en klapp på axeln, ni drog upp mig hit <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar