måndag 6 maj 2013

Back on duty

Okej, här har det varit tyst den senaste veckan, menvet varit på resa och jag tycker att då man är ledig skall man vara ledig. Jag var kanske fem gånger på nätet urt och gästvänligt land med trevliga människor och en otrolig arkitektur. Ett resmål som jag rekommenderar varmt för alla, och ett ställe vart jag nog kommer återvända. Hur skönt det än är att vara hemma så lämnade jag nog en liten bit av mitt hjärta kvar..

Efter att ha spenderat natten på en träbenk i Arlanda stupade jag i säng då vi var hemma och åkte till stallet först på kvällsidan. Jag borstade Stormisen och konstaterade att han fått en liten hökula. Nåja, bara den inte blir större så gör det väl inget.

Vi tömkörde honom en stund, i början skuttade han omkring lite men det gick bättre efter en stund då han började koncentrera sig. Under tiden jag varit borta har det verkligen blivit vår här hemma och allt börjar torka upp, så hiskeligt skönt! :)





2 kommentarer: