torsdag 21 november 2013

Segt

Hej hopp!

Det har gått lite segt idag hörni, men det bjuder jag på. Jag har kvällens good feeling fortfarande med mig, så det är värt att ha huvudet fyllt av bomull every once in a while.

Åkte till stallet efter skolan och spenderade tiden tills Sandra kom hem med att hänga upp dyblöta täcken och blanda kvälls- och morgonfodret. Då hon kom var jag åskådare då hon longerade Pale och sedan gick vi in för en kopp kaffe under en mysig filt i soffan. Ett avsnitt av vår favoritserie senare gick vi ut för att ge hästarna hö innan jag styrde hemåt.

Hann bara hem och svänga innan jag åkte och handlade middagsingredienser och så åkte jag hem till Tessi var vi fixade tortillas till middag, mums! En stund i tv-soffan även här innan jag åkte upp till Malin för en promenad och sedan en kopp kaffe och skvaller.
Kom nyss hem och sitter här med ögonen i kors och error i huvudet. Det skall bli så skönt att få sova en ordentlig natt och inte endast några ynkliga timmar.

Imorgon skola på förmiddagen och efter det stallet. Planen är att ta ut Barbie på en länk och ha Stormisen som handhäst. Senare på kvällen Troligtvis träffa Nina och Anton tillsammans med Sandra och Janne, och på lördag födelsedagsfest, kul :)

Nej nu, god natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar