torsdag 21 november 2013

Everything that kills me makes me feel alive

Oj oj oj.. Jag är nog lite för gammal för det här.. Men kul hade vi, något helt otroligt kul! Efter några timmars sömn sitter nu ett gäng pigga skuffare och studerar aktivt bokföring. Ehem.

Kvällen börjades hemma hos Lotta var vi fixade hemgjord wok med ris och allt för många flaskor vin, bra sällskap och intressanta samtalsämnen. Vid 22-tiden började fyra glada töser tassa mot Kårken var vi träffade ett gäng glada deltagare av kvällens herrmiddag. Stämningen och känslan var på topp och jag hade så kul!

Vi har dansat, pratat förvånansvärt djupa diskussioner, dansat lite till och levt livet till fullo. Som mitt horoskop löd här i dagarna, följde det och tadaaa, the time of my life. Alla onödiga tankar var borta, och det var så skönt :)

Något tag efter 04 tassade jag hem till Carina var jag sov för natten. Somnade som en stock och klockan ringde allt för några timmar senare. Idag mår jag som jag förtjänar, ungefär som en överkörd, urvriden disktrasa, men vet ni vad? Det fan var det värt!

Senare idag efter skolan blir det stallet, sen hem för att ta in mina kaniner och så en träff med Malin ikväll. Kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar