måndag 22 juli 2013

Bläh

Helgen kom och gick, vi besökte Tirmo Blues och så hade Adele födelsedagskalas på söndagen. Lite städa och slappa hann jag också.
Hade såklart planerat att åka till stallet idag, men vid lunch började jag känna mig skum, vilket snabbt eskalerade till illamående, och nu sitter jag hemma under en filt och mår apa. Hoppas att jag mår bättre imorgon så jag kan åka till stallet. Eller kan och kan, nog kan jag nu också, men man måste väl tänka efter lite ibland.

Jag har utnyttjat tiden här hemma att i slow motion plocka ihop lite hästgrejer här hemifrån som jag skall föra till Häggbacka på torsdag. Onödigt att ha så mycket grejer som jag inte använder här hemma då vi har massor med förvaringsutrymme i Häggbacka. Skolslut och flytt börjar ju verkligen skymta någonstans i horisonten, så bra att vara förberädd. En så himla stor ändring i livet, nästan så man är lite rädd. Men hey, följ ditt hjärta och dina drömmar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar