tisdag 8 april 2014

Trött

Hej på er! Kom nyss hem från jobbet och nu är jag verkligen trött. Huah.

Var till stallet idag innan jag åkte till jobbet. Stormisen skulle få sin vaccinering och innan veterinären dök upp ryktade jag grundligt igenom honom och friserade honom lite bakom öronen. Jag gjorde också något revolutionerande för att vara jag, nämligen klippte hans hovskägg. 

*pause for reaction*

Han var en riktig liten mysgris och ville mest bara pussas ock krypa upp i famnen. Han kan vara så jäkla söt ibland, dendär Stormis ^^
Han var riktigt cool då veterinären kom och stack honom, men tusan då vi båda gick ut för att fixa allt i passet blev han ensam på jorden. Han gnäggade och stressade iboxen, direkt som jag visade mig lugnade han ner sig och såg hur söt ut som helst. Han fick gå tillbaka ut i hagen i det vackra vädret medan jag tog itu med stallet. Jag hann mocka och fixa i innestallet innan jag tvingades ge mig iväg för kvällstur.

Nu borde jag ännu slipa lite på slutarbetet. Snif!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar