lördag 5 april 2014

Lazing on a sunny day

Hej på er! Oh vilket väder det är där ute! Man blir ju så himla inspirerad! Dock blåser det lite, men sådant får man ta med en klackspark. Jag skall precis ta min mugg nybryggt kaffe och ge mig ut för att se om vi fått några tidiga blåsippor. Älska våren.

Idag skall jag också med Sandra och hjälpa henne med hoppträning av Pale och så funderade jag om vi borde lägga upp några små studs-bommar åt Stormisen och låta honom gå dem i lina. Jag läste en intressant artikel om just studs i senaste HÄSTmagazinet och det bör ju prövas. Ohh vad jag ser fram emot en heldag i stallet, det är ju länge sedan!

Jag tror också att jag skall skriva rent lite till vår stora födelsedagsfest, idag är det exakt en vecka kvar, can't wait! Hoppas vädret är fint och vårigt.
Jag har även isnpirerats till att måla om min säng. Jag gillar min säng dåden är väldigt stor och väldigt gammeltida romantisk, men färgerna är inga tiopoängare. Den kommer bli helt vit, med någon random text eller så målar jag en drömfångare på gavel och lackar sedan hela härligheten. Som det är nu lutar det mot det senare alternativet. Det återstår att se :)

Nej, nu blir det kaffe och lite njutas av det fina vädret! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar