måndag 14 april 2014

Lady Luck kom på besök

Minns ni förra veckan då jag skrev att jag deltog i en bloggtävling som lottade ut ett kemikaliefritt myggspray för hästar och ryttare? Vill ni veta det roliga? Jag vann! :D
Det är inte alls länge sedan jag vann ljungteet från Skottland på Fionas blogg, och nu vann jag igen! Jag har typ aldrig vunnit nåt tidigare :) Hihi, kul :)

Kom nyss hem från jobbet, hade kvällstur och har stressat lite med att hinna läsa och studera Lottas examensarbete som jag skall opponera imorgon, och så skall jag visst också presentera mitt eget. Vi skall visst skriva ett mognadsprov också.. Hehe, jag vet vad jag sysslar med i natt.. -.-
Till stallet hann jag inte idag, men imorgon efter skolan står det högst på listan. På onsdag är det tent och sista Kårken-kvällen för typ ever.

Typ, snif.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar