tisdag 1 april 2014

Om kärleken till kål och torkade aprikoser

Hej på er!
Kom nyss hem från jobbet och sitter här med min nya favoriträtt, nämligen coleslaw på havrebröd med torkade mjuka aprikoser vid sidan om. Coleslaw på bröd låter kanske lite udda, men jösses vad det är gott! Prova det vetja, kanske ni också hittar er nya favorit! :)

Imorgon är det heldag skola (huuu), det är verkigen länge sedan. Efter det åker jag raka vägen till stallet för att äntligen träffa min lilla gulleponny. Har saknat sötnöten något otroligt. Och alla andra i Fagerdal med för den delen. Efter det åker jag ner till Majava för att fira hans födelsedag och för att planera våran fest. Det börjar gå nära nu. Då vi började planera kändes et väldigt länge tills Dagen med stort D, nu är det mindre än två veckor. Ritade också nyss ett kort till honom, fantasin flödade (april, april!) och formades till en karikatyrkossa som kör BM-traktor.

Men nu måste jag söka mig mot dynan för att orka med en fullspäckad dag imorgon. Sov gott alla och ha det gött imorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar