fredag 4 april 2014

Happy Joe en tidig vårdag

Hej kära läsare!

Här sitter jag, kom precis hem från jobbet och korkade nyss en Happy Joe cloudy apple cider och tänker avnjuta den medan jag filar det sista på examensarbetet till språkgranskningen. Det är nära ny hörni! Hur skönt är inte det? Väntar på att mamma skall komma hem så att vi kan fixa en riktigt smaskig hemlagad pizza. Mums!

Annat då? Dehär senaste dagarna har faktist varit lite stressiga och kantade av aningen för lite sömn. Jag hatar stress och försöker leva lite Happy go Lucky, men nu har det bara kört fast sig med för mycket aktivitet och för lite tid. Jag borde egentligen vara i stallet för tillfället, men då jag tog en jobbtur idag så hann jag inte fixa examensarbetet idag på morgonen som jag planerat. Jag vet att det är en livsstil jag valt själv och skulle inte byta för allt i världen, men ibland är det stress. That's life I guess.

Anyway så har jag varit i Fagerdal. Stormisen har fått vara handhäst och blivit longerad. För första gången på väldigt länge har han visat energi två dagar i sträck. Riktigt ordentligt med energi och mycket bätter steg, inget maskas här inte, och det är ju bra.
Vi har också kikat på McLeod's Daughters och mumsat födelsedags-cupcakes. Quality time!
Jag har också firat födelsedag tillsammans med Malin, Tessi och Jessy och firat Majavas födelsedag med Svartåpojkar på samma gång som vi planerat vår fest. Vi har en awesome musiklista, om allt annat misslyckas så har vi åtminstone världens bästa musik. *jinx*

Jaja, nu skall jag fortsätta leka aktiv studerande. Det är så lite kvar nu, så man borde väl anstränga sig aningen extra. Cheers!




Majavas kort



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar