tisdag 8 april 2014

Happy go lucky

God morgon!
Här sitter jag med kaffe i min underbara orangea mugg från Schockemöhle och en vitaminshot bredvid. Jag hade planerat stiga upp så mycket tidigare ida, men vaknade först runt 09. Great! Jag borde fixa en födelsedagspresent, men jag måste också vara i stallet runt 11 för ponnyns vaccinering och på jobb klockan 14. Det där lilla examensarbetet borde ju också slipas klart. Ehheh.

Nej, jag hatar stress! Jag har banne mig bestämt mig för att köra med happy go lucky och då tänker jag göra det. Basta. Nä det kommer nog gå bra bara denna vecka är förbi, sen kan jag koncentrera mig på de där goda sakerna i livet igen ^^

Jag ser så mycket fram emot festen i lördag, kommer vara mindblowing. Tänk att ha eliten samlad på ett och samma ställe! Awesome!
Sen väntar jag helt massor att det skall bli 8 maj. Den torsdagen packar vi oss i bilen med Malin, lägger solglasögon på näsan och åker till hamnen och över havet. Väl framme i Stockholm ställer vi in gps'n med destination...tadaaaaaa! GeKås Ullared!
Ojj jäklar vad jag längtar!

Ha en fin och solig tisdag allihopa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar