måndag 11 mars 2013

Just for laughs!

Okej hörni, detta blir ett roligt inlägg :D

Men kom ihåg, inget superdyrt, och tiden har varit 10 år ;)



Babyblått från Horze med gumminoppor under sadeln så att sadeln hålls på plats.



Mitt favorit från Schockemöhle. Kaffebrunt med rosa detaljer.




Äppelgrönt, tjockt och padliknande från Gold Medal.



Chokladbrunt från Schockemöhle.




Detta köpte jag tillsammans med allroundsadeln, mörkbrunt med orangea detaljer, Gold Medal.



Haha! Tjock tigerfärgad vojlock från Pollux. Denna har många år på nacken, kanske för någon maskeradritt? :D



Vit vojlock, mycket äldre än mej. Denna har jag ärvt av min svärmor och hennes halvblodssto Maggie.
Något tyskt märke, det går inte att tyda mera.




Brunt sammetschabrak från Finn Tack, mamma har broderat Stormis i guld på båda sidorna.




Rött från Finn Tack. Detta köpte jag i Brusaby och använde det till min passfinnhäst Pyri då vi inte hade några dugliga schabrak på travsidan.




Ljust pärlemorrosa med silverband från Showmaster. Inhandlat långt före Stormis, oanvänt.




Stormisen första :) Ljusblått sammetschabrak med gulband från Börjes. Välanvänt :)




Lattefärgat från Shockemöhle, oanvänt.




Brunt från HV Polo, oanvänt.




Brunt från JH Collection.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar