måndag 14 april 2014

Prezzies!

Oj vad jag har fått fina presenter till äran av min födelsedag, stort tack alla! Kanske det skulle löna sig att fylla år lite oftare..? ;)



En flaska JD, kvällens snyggaste present :)



Ett presentkort till HÖÖKS samt världens finaste tavla på Stormis ^^ 



A Star All Heart



Kommer icke behöva besöka Alko på en god stund ;)



Stor, fin klocka med min favoritkung



Spritspåsar, magnet, kokbok, två små flaskor samt akrylfärger. Ett hopplock av mina favoritgrejer :)






Sötaste sminkväskan, MetallicMarker-tuscher samt en nyckelring som säkrar att jag aldrig mera tappar mina nycklar. Till denna present hörde och en tulpanbukett samt en chokladkanin, de överlevde dock inte att se denna dag ;)



Ljus och en duschcreme med ljuvlig doft. Hit hörde också en tulpanbukett samt en flaska Happy Joe, de lever inte heller idag mera :)



Vårig blombukett med sötaste fjärillen



Special Tattoo Edition vitvin. Tillsammans med denna coolaste av flaskor hörde också en väldigt generös summa pengar :)


Stort tack än en gång för att ni kom ihåg oss och lilla mig, utan er hade inte vår kväll blivit så epic som den blev. Om 25 år tar vi igen! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar