måndag 7 april 2014

Powerpoint, powerwalk, powernap?

Hoppsan hejssan!

Denna förmiddags program består av att börja fixa på en powerpoint till presentationen av examensarbetet. Presentationen är nästa veckas tisdag, men denna vecka är så fullplanerad så det är bra att börja i tid. Jag tror jag kommer satsa mest på att hamycket bilder på färgerna och berätta informationen från huvudet. De viktiga som skall gå igenom arbetet och verkligen veta vad där står så har ju egna kopior med text, så varför lägga in massor med text i powerpointen? Exakt.

Idag är det alltså jobb, önskar att jag hade morgonturer både idag och imorgon, det känns som om dagen är lite onödig då man skall på jobb. Det är ju inte direkt så jag orkar stiga upp 05 bara för att få lite meravettigt gjort.. Imorgon kommer också veterinären för att vaccinera Stormisen klockan 12 så kanske jag tar en liten promenad med honom innan det och fixar lite i stallet. Jepp.

Jaha, nu skall jag fortsätta att försöka vara aktiv. Ha en fin dag allihopa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar