söndag 13 april 2014

...

Well I woke up Sunday morning
with no way to hold my head that did'nt hurt..

Så lyder inledningen till Johnny Cash's vackra låt Sunday morning coming down. Det var också lite så jag kände mig då jag vaknade i morse. Huah säger jag bara, man vet ju om att man lever åtminstone. 
Men en gid fest, ja det hade vi! Vår finaste klass anlände först till feste, ställde upp sig på en rad och sjöng så vackert för oss. Då alla dykt upp lekte vi lekar, sjöng snapsvisor med min partner i crime och så blev vi uppkastade i luften medan alla skrek Hurraa! 
Klockan var en bit över 04 då jag var hemma, så en bra kväll var det. På förmiddagen återvände jag till Thorsborg för att städa tillsammans med pojkarna coh efter det har jag varit rätt så döende tills nu. Kom nyss hem från en promenad med Malin, vi har aldrig promenerat i en sådan takt som idag, lite trötta kanske haha :D


Fina AG10-töser

Något senare på kvällen

DreamTeam?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar