fredag 14 februari 2014

Humbug och testosteron

Hej på er!

Jaha, så är den här dagen här då. En gång i tiden var detta den viktigaste dagen i mitt liv, men så är det ju inte mera. Nu är det väl den där största av "idag skulle vi.."-dagen.
Jag bestämde mig redan för länge sedan att jag inte orkar bry mig och att denna dag är bara jäkla mycket humbug i år, och vad passar bättre då än att klä på sig varma och slitstarka kläder och ge sig iväg på Testosteronstinnt korvkalas som våra fina Skuffispojkar fixat åt oss. Perfekt.

Åkar en snabb sväng via stallet och pussar min sötnos på mulen innan jag åker till Ekenäs så att vi står uppställda utanför Kårken klockan 18.00. Vad som väntar oss vet vi inte ännu, men kul lär det bli :)

Imorgon är det den efterlängtade Agrologmiddagen och jag har planer på att slå klackarna i taket och njuta av tillvaron och gott sällskap.
Innan det blir tid för Ekenäs imorgon åker jag till stallet på morgonen, lägger ut hästarna och fixar allt klart så att det bara är att ta in hästarna. Sandra och Janne är i Nådendal över helgen, oj så skönt, jag vill också :)

Haha, en lite luddig uppdatering, men jag känner mig lite luddig för tillfället. Hinner troligen inte alls in hit imorgon, men senast på söndagen lär vi väl höras. Ha ett skönt veckoslut :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar