tisdag 25 februari 2014

Good morning y'all!

Vilket gnistrande väder det är idag!

Skolan börjar först 10.15 idag, men jag vaknade runt 06 och steg upp en timme senare. Onödigt att ligga och snurra i sängen då man lika bra kan stiga upp, dricka kaffe och få något uträtat.
Jag känner mig feberfri idag, men snuvan hänger envist kvar, urk.

Idag efter lektionerna skall jag på examensarbetesmöte med min handledare, hoppas att hon fortfarande är lika positivt inställd som hon var senast. Det börjar verkligen lida mot sitt slut nu. Typ, hjälp?
Det känns lite skrämmande att behöva stå på egna ben och själv fundera ut vad man vill göra, var och varför. Tidigare år har det stått i ett schema var och när man skall infinna sig.
Men må vi inte klarar detta också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar