torsdag 13 februari 2014

Feeling that much better

Hej hej hej!

Jag fick idag i skolan höra en lustig detalj. Lustig är kanske fel ord, men som man bäddar får man ligga. Det är ju inte jag som bäddar mera så det rör ju inte mig ryggen. Men det fick mig att känna mig lite bättre över mig själv. Jag brukar inte hålla med om den där gamla klyschan att skadeglädje är den bästa glädjen och gör det inte för tillfället heller, men riktigt lite värmer det någonstans långt inne..

Efter vår aktiva studiecirkel styrde jag mot stallet var allt redan var fixat. Sandra red ut en sväng med Sindi och erbjöd sig att ta Stormisen som handhäst, inget mig emot.

Nu sitter jag här hemma med min dator igen och skall snart förevisa mitt examensarbetet so far för mina föräldrar. Efter det tror jag att jag skall hänga upp lite tavlor i mitt rum för att få det lite mera i min stil. Jag har en tanke om en vägg full med tavlor, både foton och sådana jag själv tecknat, alla i olika ramar och huller om buller på väggen. Lite bohemiskt kanske, men det är bara jag.

Imorgon blir det varken skolan eller stallet, kanske en snabb sväng på kvällen innan jag åker till Ekenäs, men inga större bedrifter..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar