måndag 11 februari 2013

My List

Idag har jag inget intressant att berätta varken angående Stormisen eller mina lurviga kompisar i Ingå, så jag har knåpat ihop en kom-i-håg-lista vad jag behöver köpa inför ponnyns stundande flytt. Jag har inte skrivit något om det, men har planerat det i flera månader. Stormis kommer alltså att flytta. På detta sätt blir det bättre och lättare för alla parter.

Min lista:

- 2 balar spån
- Biolki
- biotin
- Mineral Plus
- Black Horse Balance? (inte riktigt säker)
- 2 korgar
- naturborstar. Så mycket bättre.
- 1l-skopa
- 2 ämbar
- ny svamp

Inget intressant alltså, men jag har löjligt mycket hästgrejer, så jag har bestämt att ta allt ens en gång i användning innan jag köper något nytt utöver det viktiga. HAHH! 

Då jag skrev rubriken kom jag att tänka på en vacker låt, och kan nu inte låta bli att bjuda på den
I won't brake my back for a million bucks I can't take to my grave. Why put up for tomorrow what I could get done today? <3

Toby Keith, My List

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar