torsdag 15 maj 2014

Working class hero

Hallå där!
Det blev lite ändrade planer med jobbet. Kvällstur idag och på lördag som vanligt, men imorgon då jag egentligen hade morgontur så har jag nu lång dag istället, 07-21. Huah! Det är ju kanske inte direkt en dans på rosor, men det går då det inte är så ofta. Och har man drömmar så tycker jag att man skall jobba som ett litet jehu för att förverkliga dem.
Som min kära far alltid säger, sikta mot stjärnorna så kommer man till trädtopparna. Det är ju betydligt bättre än gräsrotsnivå :)

Idag hade jag en riktig sovmorgon. Somnade innan midnatt igår och sov länge på morgonen så nu känns ja g riktigt utvilad, underbart! Jag har spenderat förmiddagen med en kaffekopp och fixande angående examensbetyget och examensarbetet. Nu skall jag ladda upp det i Theseus och posta alla blanketter så borde det vara spikat. Hur skönt är inte det?

Min planerade lektion med Sindi imorgon tvingas jag flytta, hoppas det passar på söndagen istället. På lördag är det Billnäs Games och Pale skall tävla. Jag hoppas jag hinner se det mesta innan min kvällstur. Det känns också bra att jag hittade de röda benskydden så får han en fin, röd tävlingsoutfit :)

Nej, nu skall jag sluta svamla, ladda upp arbetet och hoppa i duschen innan jobbet kallat. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar