onsdag 28 maj 2014

Trött

Hej på er!
Jäklar vad jag är trött idag! Jag hade bara velat gå och lägga mig sisådär en halv vecka då jag kom hem från jobbet. Men istället har jag agerat allmän liten hjälpreda och vi har besökt mommo och grejat lite här hemma. Nu är jag trött som bara den, har en konstig känsla i huvudet och känner mig allmänt off.
Jag hade morgontur på jobbet och det var jag som skötte byket utöver mina vanliga sysslor. Jag lyckades bränna min arm på torkskåpet, varför är jag inte förvånad? Jag fick också en upprorisk känsla i magen efter lunch vilket jag inte heller blev så förtjust i.
För tillfället fixar vi på inbjudningskort till examensfesten. Jag fick fotona från fotoshooten, och ordet jag tänker på är astonishing. Helt underbara bilder ju! Wow!

Imorgon är det Kristi Himmelsfärd och om jag har dålig tur blir jag inringd på morgontur. Det hoppas jag dock verkligen att jag inte blir, då det även är match show i Broby vart det skall hästar från stallet. Jag vet också att om jag få turen imorgon så får jag turen på fredag, och då kikar jag på en tio dagar lång arbetsperiod, en dag ledig och jobb igen. Det är väldigt bra med jobb och jag gillar att jag bevisat min lojalitet, men ledigt nu och då är också kul..
En positiv grej är dock att jag troligen komma slippa med på listan som 50 % och fortsätta med inhopparjobben vid sidan om det. Det är jag verkligen glad och tacksam över, det skulle lägga lite mera klarhet och säkerhet i tillvaron :)

Men nu skall jag fortsätta och ni skall ha en fin kväll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar