måndag 19 maj 2014

Monday monday

Hej hej!
Här är vi igen. Början på en ny vecka och jag fick på morgonen veta att jag har kvällstur idag. Jag hoppas inte stackars Sandra känner sig träffad då jag är så mycket på kvällsturer, men jag hoppas jag slipper till stallet imorgon :D

Det är ju ett superbt vackert väder där ute idag, hoppas att det inte kommer åska bara då det känns lite kvavt i luften. Jag vet inte om jag hinner lägga ut kaninerna idag trots allt, men om det nu är lovat åska så är det kanske lika bra att de inte går ut direkt till dåligt väder och en massa oljud och regn. Kanske mammas fluffbollar klarar sig inne en eller två dagar till. Såret som Spöke hade på ryggen ser mycket bättre ut nu då jag behandlat det med Aloe Vera quick help-spray och det ömmar inte alls mera. Jeijj!

Annars då? Jag skall börja fixa mina inbjudningskort till examensfesten och så skicka mitt arbete för inbindning i pärmar. Jag vet att jag redan är hiskeligt sen med inbjudningarna, men så kan det gå. Jag är expert på att vara sen med allt så varför inte vara sen med detta också? Hehhe..

Nej, nu skall jag börja aktivera mig. Innan jag åker på jobb åker jag via stallet coh lägger Pale och Barbie i gräshagen och efter jobbet blir det troligen träff med Tessi och Jessy :)
Ha en fin måndag :)

VEST_GOOD
boozt.com

Suddig bild av klänningen jag beställde till examen. Jag kärade ner mig i den direkt då jag så den, den är så jag och kommer passa fint till mitt röda hår ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar