tisdag 14 januari 2014

Gnistrande morgon

Hej på er! Denna otroligt vackra vinterförmiddag har jag lagt alla tankar på diverse skolarbeten åt sidan och tänker ge plats för min teckningsinspiration. Jag blev väldigt sugen på att teckna av en karaktär från Supernatural här om kvällen, ingen mindre än Dean Winchester. Det känns lite smålöjligt att teckna en karaktär som helt klart är ämnad som tonårsidol, men har ni sett karaktären i fråga? Mums!
Han han ett så vackert ansikte, tydliga karaktärsdrag tillika som ansiktet är mycket mjukt, ett perfekt teckningsobjekt för att leka med olika drag. Som grädden på moset är han ju en så himla skön karaktär med underbar humor, så det kan ju inte bli dåligt ;)

Hovslagaren kommer till stallet idag så jag sitter nu hemma och väntar på bil också, och hoppas att jag hinner till Fagerdal i tid.
Imorgon blir en full dag, me likey! På förmiddagen måste jag passa in stallet, efter det till Ekenäs för kaffe hos Majava och Marcus, sedan tjejkväll hos Ida följt av vanligt onsdagsfirande för agrologer.


Dean Winchester (www.fanpop.com)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar