tisdag 26 februari 2013

Horze spring 2013

Oj oj vad mycket fint Horze har kommit ut med nu i vårkollektionen, jag tycker de har valt en helt ny stil, och hiskeligt lyckat! Jag har tidigare skrivit att jag gillar Horze då jag tycker att de har kvalitet för det förmånliga pris de har på sina produkter, och jag lyfter bara mera på hatten. Här är de saker som väldigt gärna får flytta hem hos mig och ponnyn:

Beige schabrak med mörkare rutig kant. Tekniskt material mot hästen, vilket gör det behagligare. Snyggt schabrak, helt ny stil :)

www.horze.fi


Chokladbrunt schabrak, lite inspirerat av HV Polo kanske? Men ändå inte "in your face"-plagiat. Snyggt tycker jag, och vi vet ju från tidigare att jag är en sucker för brunt.. :)

www.horze.fi


Naturborste pimpad med bling. Need I say more?

www.horze.fi


Rosa är ju den andra favoritfärgen. Rosa och brunt tillsammans, match made in heaven! Dessa ser behagliga ut, och Horzes sockor har hållit en bra kvalitet.

www.horze.fi


Vit college. Senast jag köpte en vit tröja (den också från Horze) smutsade jag ner den med tjära i stallet första dagen. Så denna får snällt hållas utanför stallet. HAHH!

www.horze.fi


Brun t-shirt. Här lyser det också lite igenom vartifrån de tagit inspiration tycker jag, men summa sumarum en snygg skjorta. Prisvärd också (14 €).

www.horze.fi


Ojojoj, älskar denna! Jag gillar romantisk country-stil väldigt mycket, och denna är ju perfekt! Och bara så ni vet, Pink is not a colour, it's an attitude! 

www.horze.fi

Så det var mina favoriter. Så kan jag ju meddela att jag snart fyller år (17 ;) ) vink vink ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar