onsdag 6 februari 2013

HÖÖKS vår/sommar 2013

Som bekant har ju HÖÖKS nyligen lanserat sin nya kollektion. Överlag är jag inte imponerad, för det mesta samma grejer som i höst/vinter men med nya färger och lite kopiering till på det, men några grejer hittade jag som kanske kommer att få ett nytt hem hos mig och ponnyn.

CRW Charleston helskodda ridbyxor, marinblå med ett gulligt litet bling-bling bett som prydnad.

www.hooks.fi

CRW Belmont tröja, denna gärna både som marinblå och röd.

www.hooks.fi

Gold Medal pannband med svarta och klara strass. Detta skulle vara fint till Stormisen nya dressyrträns tycker jag.

www.hooks.fi


Showmaster Luxury fleecetäcke, alla Stormisens fleecetäcken börjar vara lite skruttiga och tråkiga, så detta skulle pigga upp ;)


www.hooks.fi



CRW träningsbehå, årets finaste färg. Jag tycker behå'n är typ det obekvämaste som finns då man rider och jobbar i stallet, så dessa borde bli bra.


www.hooks.fi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar