onsdag 13 november 2013

Räkenskapsanalys och stipendiefunderingar

Befinner mig på en överdrivet hjärndödande ekonomilektion, så vad passar då bättre än att fördriva tiden genom att slänga in ett litet inlägg via telefonen.

Det är så att jag blivit tilldelad ett litet stipendie. Nu är jag inte helt säker på om detta måste redovisas då jag sökte det till skolarbete och framförallt det aktuella slutarbetet. Om det inte måste redovisas tror jag att jag sluter ögonen, slår till på stort och ger mig själv en julklapp genom att klicka hem ett Revolutionträns från PS of Sweden. Jag är verkligen sjukt nyfiken på att prova ett, om det inte passar Stormisen kan jag ju alltid sälja det vidare.
Sen kommer en annan synvinkel, om jag skulle byta ut examensarbetets tema som jag har i tankarna till ett ämne som handlar om just hästar som är oroliga med huvudet och munnen. Funderingar, funderingar. Det vore dock ett väldigt intressant ämne..

Nej, nu måste jag väl koncentrera mig på vår föreläsning om likviditet innan det blir dags för stallet. Lotta kommer med till stallet idag för att hälsa på Stormis, kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar