söndag 10 mars 2013

Gårdagens inköp

Detta inlägg kommer upp bra mycket senare än vad jag hade planerat, men den käre mannen i mitt liv tycker att det passar att han kommer hem typ mitt i natten, så ni får skylla på honom ;)

Det enda som jag skrev på min lista som jag lyckades komma hem med var boots, dock utan boll. Sådana med boll som gör att de hålls på plats hittade jag inte, men köpte ett par i mjukt gummimaterial med kardborrknäppen, jag tror att de kan vara ganska bra.
En longerlina köpte jag från samma ställe som bootsen (Hevari), och även en ny seldyna. Det faktum att longerlinan och seldynan råkar vara i rosa, ja det gör inte saken sämre! Om man kan välja mellan en blå och en rosa longerlina, det är ju klart man väljer den rosa.. ;)


Pink is not a colour, it's an attitude!

En teknisk fleecejacka från Kingsland följde också med mig hem. Jag vill minnas att jag tidigare gjort misstaget att köpa en vit tröja till stallet, men tänkte att jag kanske skulle lyckas hålla denna utanför grovjobbet i stallet.. :)


Och sist, men definitivt inte minst.. Ett svart dressyrchabrak signerat HV Polo. Och ni behöver inte tänka det, jag vet.. Men försvarar mig fortfarande med att jag bara har ett dressyrchabrak från tidigare.. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar