fredag 26 april 2013

Eskadron next generation





Nu har Eskadrons Next generation kommit ut i säsongens färger, också några nya produkter har det dykt upp. Hittade några grejer som är väldigt välkomna att flytta in hemma hos mej. Synd bara så tycker min plåmbok inte att det behövs..

NXG cotton

Det äppelgröna schabraket, mumma! Jag var inte helt övertygad om dessa schabrak tidigare, men i dessa färger, oh baby! Det gröna ligger högt på listan, priset på detta är inte heller helt oöverkomligt.


horsepro.fi

NXG polo pad

Detta tycker jag är ganska fint, skulle såklart villa ha det rosa, men är lite tveksam över att klä Stormisen i rosa. Det svartvita kanske? Anyway så är det ett fint schabrak.


Horsepro.fi

Två schabrak altså, vem är överraskad? Men jag tycker fortfarande att det är tillåtet, jag menar, varför inte få ha några stycken om man gillar att byta stil? Vaihtelu virkistää :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar