söndag 16 mars 2014

She´s gone country - look at them boots!

Country har alltid funnits mig nära om hjärtat. Då jag hörde Whiskey Lullaby första gången i Brusaby smalt jag och jag sjöng med till Johnny Cash långt innan jag kunde engelska. I dagens läge finns det två musikstilar som gäller, irländsk punk och country. Men tvingas jag välja? Country all the way.
Jag har alltid haft en liten country-fläng i min klädstil, men nu tänker jag anamma den lite längre.Dessa plagg har jag fastnat för, mums :)


horze,fi

Så snygga stövlar. Jag vet att Mountain Horse haft ett par liknande stövlar, hittade dock dem inte i sortimentet. Men dessa är ju helt amazing, mums ^^


jarimaki.fi

En skjorta, ett baseplagg som alla borde äga. Jag äger otaliga rutiga skjortor, men inte en enda sådan här. Underbar är vad den är!


nelly.com

Vitt, romantiskt och svalt. Kombinera med en brun hatt och bruna boots? Perfection.



kraemer-pferdesport.de

Tänk denna med ett par jeansshorts, boots och rufsigt hår. Kärlek.


kraemer-pferdesport.de

No explenation needed. 



TWIN OAKS Lederhut Wyoming
kraemer-pferdesport.de

I sommar tänker jag svansa omkring med en hatt istället för keps. Så mycket genuinare på något vis :)


Redoute Création Stone Farkkushortsit
ellos.fi

Simple, yet stylish.


zalando.fi

Inte direkt cowboy-boots, men ack så snygga och de har ända rätt känsla. Mums!



I should've been a cowboy
I should have learned to rope and ride
Wearing my six-shooter riding my pony on a cattle drive




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar