onsdag 26 mars 2014

Plastpåse på huvudet

God"morgon" på er!

Här sitter jag med en plastpåse på huvudet och så en handduk lindad kring det. Jepp, hårfärgning it is! Skall alldeles strax gå och skölja ur det och så tänkte jag kasnke skvätta lite olja i håret efter det. Lite tvåsidigt där, vissa säger att olja är bra för håret och så ser man till näst att olja är dåligt för håret.. Mina i-landsproblem..

Imorse povsmakade jag det skotska ljungtet, och det var riktigt gott. Jag drack det med lite honung och smaken var ganska fin. Det smakade inte som vanligt te, men jag kan inte heller lägga fingret på var skillnaden var. Gott var det :)
Läste också en horrorstory på nätet, Daily Mail tror jag det var, var polisen i Hertfordshire skjutit två hästar som rymt då de inte fått fast dem. Bara sådär, pang. Finns det inte en skyldighet att kolla microship eller kanske kalla på hjälp av exempelvis RSPCA innan man bara knäpper djuren. Det att de blivit skjutna framför allmänheten är ju inte heller så smaskigt. Om det varit Stormis som varit på rymmen, och poliserna bara skutit honom sådär utan att kolla någa uppgifter hade jag nog fått nåt slag av sammanbrott. Fy.

Idag borde jag ännu hinna packa innan jag skall på jobb. Uhh, inspirationen till det finns inte. Jag borde studsa runt väggarna av iver att åka, men nu är jag bara..uhh. Men det blir nog kul skall ni se :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar