torsdag 13 mars 2014

Bilder och kvällstur

Hej finisar!
Här sitter jag och håller på att sortera ut fotografier till slutarbetet och jag har typ tre färger som fattas, inte illa :) Dock är det tre ganska ovanliga färger så det skulle vara kul att få med dem, men hoppeligen får jag kontakt med fotograferna :)

Igår efter jobbet tog jag en powernap hemma innan jag åkte till stallet och började fixa. Hagarna börjar vara lite leriga då det smält så mycket så hästarna förflyttas väl tillbaka till skogshagarna här i dagarna, bara bra det så får hagarna vila. 
Jag var också till Kårken senare igår. Kårkenkvällarna börjar lida mot sitt slut för oss sådet gäller att ta dessa sista dagar till vara. 

Jaja, ute är vädret underbart, helt typiskt att jag skall susa iväg på kvällstur till 14. Det skulle vara helt ok att ha kvällstur då det regnar eller typ stormar, men inte då solen lyser upp tillvaron, stallet kallar ju.. :( Sandra lovade dock longera Stormisen idag och så får vi se vad vi hittar på med honom i morgon, ridning kanske?

Ha en fin vårdag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar