söndag 2 mars 2014

Bloppis

Nåja kära vänner, lägger upp samma grejer till salu här som jag lade på FB. Priserna innehåller inte postkostnaderna :) Ber om ursäkt för den urkassa bildkvaliteten, hittade några snitsiga inställningar på min telefonkamera som visade din sanna sida först i datan. Har jag nämnt att jag älskar min Lumia? -.-



Horze vinröda stretchlindor, aldrig använda men lite dammiga då de legat i en låda i x antal år. Det står "AK" på knäppena, syns på bilden. 7 euro.



Ridstövlar i gummi/skinnimitation, märke Loveson, storlek 40 och normal wide-skaft. Använda ett par gånger, legat i skåpet i många år. Nyskick :) 20 euro.



CRW tunna beigerutiga ridbyxor med tygskoning. Väldigt bra skick. Finns ingen storleksmärkning, men typ en stor 42:a. 15 euro. 



Svarta ridbyxor från HÖÖKS med daewooskoning. Lite slitna vid skoningen och ett litet hål i innerfickan, annars bra skick. Storlek 42. 10 euro.



Kombinationslindor från Showmaster, marinblå. Mörkare i verkligheten än på bilden. En gång använda. Nyskick, dock följer några Stormishår på köpet. 10 euro.



Huva från FinnTack, några gånger använd, nyskick. Storlek full. 10 euro.



Tunnt regntäcke från Rainbuster i storlek 135 cm. Några gånger använt, efter det tvättat och impregnerat. Väldigt fint skick.



Sadelgjord i neopren från Horze, 110 cm. Använd och lite dammig, men gott skick. 10 euro.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar