fredag 6 juni 2014

6 of June 1944

Hejj alla! Vet ni, idag är det exakt 70 år sedan landstigningen i Normandie. Det skall vi minnas med en liten låt i slutet av inlägget :)

Det har blivit lite knapert med uppdatering nu, men jag lägger över skulden på jobbet. Det är hektiskt för tillfället. Igår hade jag jobb 07-21, idag och imorgon har jag 14-21. Jag borde också finna tid till att baka en kaka och att fixa lite små pysselgrejer tills söndag. Hmm.
Haha, på något vis skall det nog gå :)

En positiv grej är att då jag kom hem från jobbet igår på kvällen såg jag att Albert och Adele hade lekt med kottar och pinnar. De hade byggt så fina kotte-kor och kotte-hästar och beten och hagar till dem av små kvistar och stenar. Hur underbart nostalgiskt är inte det? :)

Jag har väl inte så mycket annat att komma med för tillfället. Jag har väldigt dåligt samvete över att jag inte hinner till stallet nu, men efter lördag blir det väl bättre :)

Ha en fin dag alla :)

Primo Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar