tisdag 4 mars 2014

Besvärad handhäst och uppfriskande powerwalk

Hej på er!
Haha, tandläkarbesöket var nog det löjligaste någonsin! Han kollade att min bettskena (jag gnisslar tänder på natten) och att allt var som det skulle med den, klappade mig på axeln och så var det över. Tre minuter. Väldans viktigt att köra till Karis för det. Jepp.

Då jag kom till stallet kollade vi lite i årets tävlingskalender innan vi gick ut för att fodra hästarnas dagshö och fixa stallet. Det var en tur med Barbie och kärran och Stormisen på släp som stod på agendan idag. Turen löpte fint och Stormisen hölls bra på sin plats bakom kärran. Han var dock väldigt bestört och såg riktigt besvärad ut då all slask och lera sprätte upp på honom. Haha, sötnöt :D
Då vi kom tillbaka täckade vi våra ädla springare innan vi tog in resten av patrasket och gick in för en kopp kaffe. Vi passade också på att kika ett avsnitt från Australien, haha.

Vid 19 mötte jag upp Malin för en skön promenad och lite struntprat. Efter det mötte jag ännu upp Tessi och Jessy för lite catching up och nu sitter jag här. Skall snart packa mig till sängs, kolla lite SoA och sussa sött. Imorgon är det tidig väckning och på jobb, kul! Senare är det dammiddag i Kårken, så risken finns att det blir lite skralt på uppdateringsfronten.

Ha en fin onsdag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar