torsdag 1 maj 2014

Okej..

..nu måste jag verkligen förbättra mig på detta bloggande. Jag vill inte skylla ifrån mig någonting, men jag har verkligen inte tid. Med jobb, stall och vänner är det ibland klurigt att finna tiden till allt. Bedrövligt då människan måste sova, tänk så mycket tid som går till spillo..

Anyway så var det vappen igår. I och med att jag hade morgontur idag och skulle stiga upp pigg och glad 06 så stannade jag på Svartå landsbygd, det behöver ju verkligen inte betyda tråkigt! Det var alltså grillning och allmänt vappenfirande hos Marre, vid ett av deras många hus. Vi var ett litet gäng på åtta stycken, give or take två som kom på snabbvisit, och vi hade så jäkla kul! Detta var bara början på sommaren, ser fram emot en epic sommar, på så många vis! I Fagerdal och i Svartå. Livet och tillvaron är så bra som man gör det. Och nu fan skall här levas!

Partners in crime


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar