tisdag 15 januari 2013

Mycket nöjd kund

Min dressyrsadel som skickades med posten igår fanns att avhämta på posten i Ekenäs idag, det kallar jag bra service!

Jag är så nöjd med sadeln såhär långt, kvaliteten verkar så mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Sadeln är tillverkad i otroligt mjukt skinn och sätet är i oxskinn. Knästöden (vad heter de åriktigt? *stolt hästskötare*) är väldigt tjocka, och fram och bak finns det borttagbara stöd för ännu bättre komfort och sits. Me likey :)

Dressyrgjorden som var med i samma beställning är också väldigt snygg och helt otroligt mjuk den också :)

Nu väntar jag bara på tränset (dregel) som jag beställde, samt ett marinblått dressyrschabrak (min mamma suckar djupt) och matchande lindor som också borde anlända i veckan. Vad fin Stormisen kommer bli ^^,

Visst ser den bekväm ut :)

Gjorden 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar