lördag 29 juni 2013

Hoppsan

Detta inlägg skulle komma upp igår, men då jag anlände till Häggbacka och skulle lägga upp bilderna på Mr T's dator hann jag inte äns in på nätet innan datorskräpet låste sig totalt, och nu kommer inte datorn ens på. Padens batteri var urladdat, så det gick inte heller. Nu är batteriet laddat så nu är vi igång :)

Gårdagens ridning. Visst var han stel i höger varv, men inte så vidrigt stel som han varit. Och det bästa är att han verkligen försökte, så allt finns nog där bara vi får musklerna i skick. Hoppas massören gör underverk på måndag!
Jag fick ju inte bilderna från passet uppladdade, men jag lovar att de kommer på måndag.

Idag har jag varit till Borgå och köpt det nya fodret jag väntat så länge på. Ett muskelbyggande och för det allmänna välmåendet och konditionen och så ett tillskott med lite energi men som inte hettar upp hästen. Hittade också en fluffig Mountain Horse-tröja i brunt som jag inte kunde leva utan, så den följde också med hem ;)

Snälla Sandra sa att hon kunde skritta ut Stormisen idag så att han lite får traska i backar och se på världen, tack! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar