söndag 22 december 2013

Förtida julmiddag

God kväll på er!

Vilket juligt väder vi har hör ni! Det hindrade oss inte från att ha en förtida julmiddag i Fagerdal igår. Krista var ju på besök och så kom Anton och Nina på besök.
Middagen bestod av hemgjorda hamburgare och klyftisar och till efterrätt spetsad glögg och Ninas gudomligt goda Baileys-cheesecake, så otroligt gott!
Efter middagen hade vi en hederlig hemmafest med massvis av skratt, musik och olika spel. Efter middagen kom även Sam och Björn till Fagerdal, och kvällen var verkligen lyckad.
Jag delade sovrum med Krista, så på natten filosoferade vi en stund och diskuterade djupa tankar, alltid lika kul det också :)

Idag har vi handlat med mamma och sökt julgran med pappa. Nu har jag snart middagen klar och senare ikväll skall jag träffa Malin. Denna helg har varit fullspäckad med goda vänner, exakt så som jag vill ha det med andra ord :)

En extra julklapp var också att vi har fått vitsord i räkenskapsanalysen. Jag var hundra på att jag skrivit underkänt och at tentengick raka vägen till omtent, men jag fick en 3:a! Helt otroligt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar